Autor: Dnevnik

Novi Sad
23.09.2019.
10:13
Pripreme za početak radova na pruzi od Novog Sada do Subotice privode se kraju, piše "Dnevnik".
  • Čika

    24.09.2019 14:50
    Odlično
    Ima to i dobrih strana - sad ni jedan voz ne kasni u Novi Sad...
  • MD-88

    24.09.2019 12:09
    @ Sloba53
    Evropa je uložila pare u Most, primarno zbog rečnog koridora, da bi bila omogućena plovidba od Crnog mora do Mađarske, Austrije i Nemačke, sekundarno zbog Železnice. Usko grlo na Dunavu predstavljao je Perošević i ostaci porušenog Žeželja. Takav i toliki Žeželj železnici nije trebao, kao što joj ni "brza" železnica nije trebala u neko vreme: („Брзе пруге”, као алтернатива ваздушном транспорту, чак ни у релативно дугорочном периоду Републици Србији нису потребне., izvor: СТРАТЕГИЈA РАЗВОЈА ЖЕЛЕЗНИЧКОГ, ДРУМСКОГ, ВОДНОГ, ВАЗДУШНОГ И ИНТЕРМОДАЛНОГ ТРАНСПОРТА У РЕПУБЛИЦИ СРБИЈИ ОД 2008. ДО 2015. ГОДИНЕ, str 34. http://www.gs.gov.rs/english/strategije-vs.html , tačka 10. u delu 2. Infrastruktura).
  • ex chapman

    24.09.2019 08:12
    @Milan
    Milane, sram te bilo!
  • drr

    23.09.2019 17:33
    stižu brze pruge
    ako je 33 meseca, to će biti sjajno, samo da ne bude još 33 godina, kao što je bilo kada su prvi put obećali brze pruge i švedski standard. Ne verujem dok ne vidim. Inače ove rokove izgradnje bi bilo interesantno uporediti sa:
    a) rokovima izgradnje prvobitne železničke mreže u Austro-ugarskoj, sa svim mostovima, nadvožnjacima, itd. i vremenima potrebnim za putovanja vozom nakon izgradnje
    b) rokovima izgradnje pruga u SFRJ
    c) rokovima izgradnje pruga na sličnim terenima u drugim državama (hajde da ne bude baš Kina, gde bi ovakva pruga bila završena u roku od 3-6 meseci).

    U najboljem slučaju će završiti 2023, ako baš ništa ne krene naopako, što je na našim prostorima a i u trenutnim globalnim prilikama skoro nemoguće.
  • duboko

    23.09.2019 17:02
    @Milan

    Pa da li je moguce da vi ljudi uvek, ali UVEK nadjete povod za uvlacenje?
  • Ja

    23.09.2019 16:47
    @Milan
    Vi niste čuli za Blietzkrieg?
  • Sloba53

    23.09.2019 16:37
    Interesuje me da li je EU znala za ovaj srednjovekovni prekid koridora kada je uložila pare u most. Ili je to još jedna balkanska prevara ?
  • Milan

    23.09.2019 16:21
    Nikad zadovljni
    Pa da li je moguce da vi ljudi nikad, ali NIKAD niste zadovljni? Mislim stvarno, odakle vam snage vise? Kad nema vozova, sto nema? Kad se nesto gradi i pravi, sto se gradi tu, sto je taj i taj umesan, kad se ne gradi sto se ne gradi..... Nemam vise zivaca da citam komentare ovde, muka mi je. Da i narocito mi je muka kad se spomenu druge zemlje, tipa eto u Velikoj Britaniji su to zavrsili ocas posla, pa eto u Svedskoj to rade tako i tako.... Nasa zemlja je u poslednjih 100 god dozivela 2 svetska rata, i ostala sranja tako da je sasvim normalno da smo manje razvijeni. A na kraju krajeva tako i odgovara tom vasem obozavanom zapadu. Sto se da primetiti i po razvijenosti ostalih zemalja regiona. Ali ko sam ja ili bilo ko drugi da kaze nesto, vi ste i ovako i onako najpametniji i najnezadovoljniji u Evropi a i sire.
  • dragan perković

    23.09.2019 15:26
    Ah
    Divota kad iz evropske prestonice kulture ne možete u Beigrad,Suboticu.Nisu čuli za postupak dve pruge.Jedna se gradi a druga služi za normalni saobraćaj.Britanci su za jedan vikend od petka u ponoć do ponedeljka u 5h potpuno zamenili prugu, podlogu, signalizaciju, kontaktne vodove i stanice za vozove velikih brzina od Lamanša do Londona.
  • hm

    23.09.2019 14:46
    S obzirom na dosadašnju brzinu vozova nećemo ni da primetimo odsustvo vozova.
  • Sava Moreplovac

    23.09.2019 13:49
    A da se mi lepo vratimo na konjske zaprege, za bolje i nismo.
  • eh, da

    23.09.2019 12:47
    hvalite me, usta moja
    elem, zašto bi ZM i Jevtiću totalna obustava saobraćaja bio problem i što do daljeg ta pruga nije na karti železničke mreže Evrope, važno je da oni i dalje vrše funkciju i nizašta ne odgovaraju. Ono makar što bi stručni deo javnosti trebalo da razotkrije je kakav je indeks performansi njihove železnice nakon svih mogućih nabavki novih voznih sredstava, "sanacija" regio pruga, zatvaranja Glavne st. & Spoljne, dakle koliko se železnički saobraćaj intenzivirao u odnosu na eru Mrkonjića i Ilića, da li je postao sigurniji i da li nam vozovi konačno stižu na vreme?
  • biciklista

    23.09.2019 12:00
    nadam se da će ukloniti one nenormalne stubove na ukrštanju bici staze i pruge, ne znam ko to smišlja
  • Joca

    23.09.2019 11:59
    predugi rokovi
    Ovi rokovi za obnovu pruge su kao da radove izvode penzioneri iz mesne zajednice. Kad budu zavrseni kako je planirano a verovatno i kasnije, vozivi se u svetu vise nece koristiti kao prevozno sredstvo. Zato gospodo ubrzavajte stvari ako mislite da investitori koji dolaze imaju kako da salju robu. Manite se spomenika kojekakvih, vec se okrecite razvoju kako bi zadrzali i ovo malo radno aktivnih gradjana sto je ostalo.
  • 30ka

    23.09.2019 11:39
    Nadam se da će tada "pojačati" broj vozova za Suboticu preko Sombora i uvesti nešto poput brzog voza koji ne staje u svakoj stanici.
  • rale

    23.09.2019 11:32
    Ovi izgleda hoce da od izgradnje ove pruge obogate i autobuske prevoznike koji su prevozili sendvicare po skupovima.
  • Vozim se autobusom

    23.09.2019 11:17
    Moraću da promenim nadimak
    U početku sam nadimak smislio iz zezanja, ali kako stvari idu, izgleda ćemo se svi voziti samo autobusom.
    Volim i bicikl, ali se bojim ako to stavim da će raskopati i malo puteva što imamo. Hmm...
  • Ecq

    23.09.2019 10:57
    Nema voza od BGD-a do Subotice, ziveo BLABLACAR.
  • Zoki

    23.09.2019 10:53
    železnica
    I tako ćemo biti odsečeni od ostatka sveta!! Hvala vam nazadnjaci!!
  • EU

    23.09.2019 10:36
    postoji li ijedna pruga koja je u funkciji ?

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna