Evropa je uložila pare u Most, primarno zbog rečnog koridora, da bi bila omogućena plovidba od Crnog mora do Mađarske, Austrije i Nemačke, sekundarno zbog Železnice. Usko grlo na Dunavu predstavljao je Perošević i ostaci porušenog Žeželja. Takav i toliki Žeželj železnici nije trebao, kao što joj ni "brza" železnica nije trebala u neko vreme: („Брзе пруге”, као алтернатива ваздушном транспорту, чак ни у релативно дугорочном периоду Републици Србији нису потребне., izvor: СТРАТЕГИЈA РАЗВОЈА ЖЕЛЕЗНИЧКОГ, ДРУМСКОГ, ВОДНОГ, ВАЗДУШНОГ И ИНТЕРМОДАЛНОГ ТРАНСПОРТА У РЕПУБЛИЦИ СРБИЈИ ОД 2008. ДО 2015. ГОДИНЕ, str 34. http://www.gs.gov.rs/english/strategije-vs.html , tačka 10. u delu 2. Infrastruktura).
ako je 33 meseca, to će biti sjajno, samo da ne bude još 33 godina, kao što je bilo kada su prvi put obećali brze pruge i švedski standard. Ne verujem dok ne vidim. Inače ove rokove izgradnje bi bilo interesantno uporediti sa:
a) rokovima izgradnje prvobitne železničke mreže u Austro-ugarskoj, sa svim mostovima, nadvožnjacima, itd. i vremenima potrebnim za putovanja vozom nakon izgradnje
b) rokovima izgradnje pruga u SFRJ
c) rokovima izgradnje pruga na sličnim terenima u drugim državama (hajde da ne bude baš Kina, gde bi ovakva pruga bila završena u roku od 3-6 meseci).
U najboljem slučaju će završiti 2023, ako baš ništa ne krene naopako, što je na našim prostorima a i u trenutnim globalnim prilikama skoro nemoguće.
Pa da li je moguce da vi ljudi nikad, ali NIKAD niste zadovljni? Mislim stvarno, odakle vam snage vise? Kad nema vozova, sto nema? Kad se nesto gradi i pravi, sto se gradi tu, sto je taj i taj umesan, kad se ne gradi sto se ne gradi..... Nemam vise zivaca da citam komentare ovde, muka mi je. Da i narocito mi je muka kad se spomenu druge zemlje, tipa eto u Velikoj Britaniji su to zavrsili ocas posla, pa eto u Svedskoj to rade tako i tako.... Nasa zemlja je u poslednjih 100 god dozivela 2 svetska rata, i ostala sranja tako da je sasvim normalno da smo manje razvijeni. A na kraju krajeva tako i odgovara tom vasem obozavanom zapadu. Sto se da primetiti i po razvijenosti ostalih zemalja regiona. Ali ko sam ja ili bilo ko drugi da kaze nesto, vi ste i ovako i onako najpametniji i najnezadovoljniji u Evropi a i sire.
Divota kad iz evropske prestonice kulture ne možete u Beigrad,Suboticu.Nisu čuli za postupak dve pruge.Jedna se gradi a druga služi za normalni saobraćaj.Britanci su za jedan vikend od petka u ponoć do ponedeljka u 5h potpuno zamenili prugu, podlogu, signalizaciju, kontaktne vodove i stanice za vozove velikih brzina od Lamanša do Londona.
elem, zašto bi ZM i Jevtiću totalna obustava saobraćaja bio problem i što do daljeg ta pruga nije na karti železničke mreže Evrope, važno je da oni i dalje vrše funkciju i nizašta ne odgovaraju. Ono makar što bi stručni deo javnosti trebalo da razotkrije je kakav je indeks performansi njihove železnice nakon svih mogućih nabavki novih voznih sredstava, "sanacija" regio pruga, zatvaranja Glavne st. & Spoljne, dakle koliko se železnički saobraćaj intenzivirao u odnosu na eru Mrkonjića i Ilića, da li je postao sigurniji i da li nam vozovi konačno stižu na vreme?
Ovi rokovi za obnovu pruge su kao da radove izvode penzioneri iz mesne zajednice. Kad budu zavrseni kako je planirano a verovatno i kasnije, vozivi se u svetu vise nece koristiti kao prevozno sredstvo. Zato gospodo ubrzavajte stvari ako mislite da investitori koji dolaze imaju kako da salju robu. Manite se spomenika kojekakvih, vec se okrecite razvoju kako bi zadrzali i ovo malo radno aktivnih gradjana sto je ostalo.
U početku sam nadimak smislio iz zezanja, ali kako stvari idu, izgleda ćemo se svi voziti samo autobusom.
Volim i bicikl, ali se bojim ako to stavim da će raskopati i malo puteva što imamo. Hmm...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Od marta radovi na pruzi Novi Sad-Subotica, biće obustavljen železnički saobraćaj
Autor: Dnevnik
Novi Sad
•23.09.2019.
•10:13
Komentari 20
Čika
MD-88
ex chapman
drr
a) rokovima izgradnje prvobitne železničke mreže u Austro-ugarskoj, sa svim mostovima, nadvožnjacima, itd. i vremenima potrebnim za putovanja vozom nakon izgradnje
b) rokovima izgradnje pruga u SFRJ
c) rokovima izgradnje pruga na sličnim terenima u drugim državama (hajde da ne bude baš Kina, gde bi ovakva pruga bila završena u roku od 3-6 meseci).
U najboljem slučaju će završiti 2023, ako baš ništa ne krene naopako, što je na našim prostorima a i u trenutnim globalnim prilikama skoro nemoguće.
duboko
Pa da li je moguce da vi ljudi uvek, ali UVEK nadjete povod za uvlacenje?
Ja
Sloba53
Milan
dragan perković
hm
Sava Moreplovac
eh, da
biciklista
Joca
30ka
rale
Vozim se autobusom
Volim i bicikl, ali se bojim ako to stavim da će raskopati i malo puteva što imamo. Hmm...
Ecq
Zoki
EU
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H